Galna dagar...

Idag har Magisteruppsatsen lämnats in efter många långa dagar och sena kvällar. Som alltid tar alla små grejer som ska fixas mycket längre tid än väntat så det var lite panik igår kväll och förmiddagen idag. Det känns nervöst att ha lämnat in samtidigt roligt men tomt. Hela hösten och vintern har vi arbetat med den och de sista veckan har jag haft uppsatsen i tankarna dygnet runt, har drömt om den varje natt. Killarna har blivit lite åsidosatta eller ändå inte. Vi har gått tidiga långpromenader i Hagaparken varje dag så motion har de fått men ingen träning. Doc har varit väldigt rastlös sen jag kom hem,idag (trots att jag stigit upp kl 5 för att ta en två timmars promenad i Hagaparken) så vi har klickat lite här hemma. Dalton fick träna  skäms vilket är hans favorittrick som enligt honom funkar i alla lägen. Hade tänkt åka till klubben ikväll men jag är så himla trött så det blir en tidig kväll ikväll tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice att ni lämnat in uppsatsen nu, måste ändå vara skönt :) Kram

2009-01-13 @ 13:43:03
URL: http://sandrahansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan tänka mig att det var lite skönt att lämna in den!



Vi får väl planera in ny vallning snart, törs du? Jag har ju varit en gång och tjuvtränat utan er. Saknade dock supporten med kaffemugg i hand! Törs du? ;)

2009-01-13 @ 18:17:28
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0