Lite fler bilder...

I dag har Jakob och jag varit och gått runt Lötsjön med killarna. Bra träning för Doc. Mycket folk, fåglar och en massa hundmöten. Doc skötte sig bra vid alla hundmöten men drog i kopplet som en galning. Inte så skönt då jag lyckades få en sträckning i armen igår. Jakob och jag har spenderat eftermiddagen i Kista, planen var att shoppa kläder men jag hittade ingenting, som vanligt. Här kommer några fler bilder från gårdagen...


Malin och Tjabo


Lisa och Tjabo


Malin och Moa


Loi


Doc låg för det mesta snällt och tyst när han väntade på sin tur


Tjabo och Moa


Lisa och Loi


Lisa och Loi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för bildtitten!

Foten mår bra, ingen fara på taket inför helgens bravader. Jag har hört rykten om mycket lekar, lite tävlingsartat? Klart jag kommer vara fit for fight!



Filmen på Dockan kan nog dröja lite... men jag kikade på den i kameran, jag råkade få med mycket av när de fäste mot staketet. Så det är ingen actionrulle precis. ;D



Vi ses!

2009-01-19 @ 23:35:39
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0