Onsdag

Idag har jag varit duktig. Hela förmiddagen har jag städat. Diskat och torkat i köket, dammsugit och skurat också har jag rensat i garderoberna. Jag har väldigt svårt att slänga saker, nån gång kanske jag kommer att använda ett linne som är fult och för kort, kan vara bra att ha. Men idag tog jag mig i kragen och slängde några linnen, en väska och några par skor.

Efter all städning tog jag bilen till Hagaparken och gick med killarna en och en. Jag måste få ordning på Doc vid hundmöten, på sista tiden har han betett sig allt annat än bra. Det var soligt och fint väder vilket innebär att många är ute i Hagaparken. Vi mötte många hundar och Doc skötte sig mycket bra! Lillskiten kan när han vill. Dalton sprang lös hela tiden och var jätte busig och härlig.



Jakob och Dalton äter mjukglass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0