Träning och aj i ögat

Sitter i soffan och väntar på att vilddjuren ska lugna ner sig så att de kan få mat. De har nämligen börjat gå upp i varv väldigt mycket vid middagstid. Det är så irriterande och nu ska det bort. Ingen mat förrän alla är lugna! Dalton piper och Doc klättrar på mig. Påfrestande!

Långpromenad med killarna innan min första föeläsning för terminen. Ny kurs i marknadsföring, första marknadsföringskursen jag tar och det verkar vara intressant. Läraren var engagerad och speedad, trummade med fingrarna och knäppte med pennan hela tiden. Kursupplägget kändes bra och ämnet intressant. Ska bli kul!

Efter min föreläsning åkte jag till klubben för att träna. Doc fick ett lydnadspass med lite av varje. Mycket bra pass, Doc är super härlig att träna med. Det känns som att mycket har fallit på plats under julledigheten. Tänkte valla en korridor och träna uppletande men Doc fick tyvärr ont i sitt öga så jag hoppade över det. Om han har ont i ögat nåt mer tror jag att jag ska åka med honom till veterinären. Jag ringde till Albano och de tyckte jag kunde avvakta till imorgon så det får bli så.  Dalton och jag tog en promenad på ängarna, Dalton var lika busig som han alltid är när det bara är han och jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför fick han ont i ögat för, skräp i? Hoppas att det löser sig så att du slipper dyr veterinärräkning!



2009-01-22 @ 13:16:12
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0