Ensam hemma...

Nu har alla besökare åkt hem, Jakob jobbar och jag har tvättstuga. Ganska tråkigt alltså, fast ändå lite skönt efter en rolig, trevlig och intensiv helg. Helgens bästa var aquaria med många fina fiskar och en underbar regnskog och 3D bio på Cosmonova "Fly me to the moon".  Vi hämtade hem Ludde från Camillas föräldrar igår. Han var inte överdrivet glad att se mig. Han verkade trivas där väldigt bra och såg ut att känna sig som hemma. Camillas föräldrar och mormor verkade ha fastnat lite för Ludde som charmat dem. Han är ju världens gosigaste kisse! Ludde verkar ha haft det hårt i helgen för han har sovit hela dagen. Han har fått gå in och ut genom ytterdörren, vilket han gillar. Han har även skrämt slag i lilla Lazy genom att attackera henne. Bus kisse!



Jag packar lite och grejar. I morgon styr grabbarna och jag kosan hemåt! Det är mycket att packa! Ska vara hemma hela sommaren. Jakob kommer att stanna här och jobba till midsommar då han kommer upp och vi börjar bygga stugan. Ska bli så spännande med stugbygget men samtidigt läskigt, hur ska vi fixa det men med hjälp av nära och kära tror jag vi får ihop det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj åker ni redan!



Hörde om Luddes äventyr, och det kanske inte är så konstigt om han är trött och sover lite. :)



Kör försiktigt!

2009-06-09 @ 18:15:05
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Madde Kruus

Hej svejs!!

Kul med stug-bygge!=) Kör försiktigt!!

2009-06-09 @ 18:57:58
URL: http://billy.kreivis.com
Postat av: Sofie

Att du inte sagt att ni ska bygga en stuga? Vad roligt, om än lite tåamodsprövande ibland...!



Kör försiktigt!

2009-06-10 @ 09:04:44
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Malin

Kommer sakna er :)

Hoppas resan har gått eller går bra, hälsa familjen och pussa dalton, doc och ludde från oss!!!



Stor kram

2009-06-10 @ 21:43:15
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0