Gjutet

Första dagen på extra jobbet i söndags, Macken, ni som såg dokumentären om Lansjärv vet att det är mitt drömjobb! Det var galet  mycket folk och inte en tanke att sitta ner på de 8,5 timmar jag jobbade förutom att slänga i mig maten. Det positiva är att tiden går galet fort, första gången jag kollade på klockan var den redan 18. Jobbade sent och i säng först kl 12 och sen upp 6, det är inget för en bebis som mig som behöver mycket sömn! Killarna och jag pysslar med det vanliga, promenader, och träning i olika former. Jag måste inhandla ett halsband mot mygg till Dalton, myggen och svirrona är på honom som bara den och han tycker det är jätte jobbigt! I Lördags när Pernilla och jag var och promenerade såg vi en älg, inte så stor en fjoling kanske.

Idag har killarna fått ta det ganska lugnt, en prommis på Lappviksheden och lydnadsträning på gården. Doc var riktigt duktig. Jag har varit och hälsat på min kusin och hennes familj som är på semester i Lansjärv. Jätte kul att träffas, blir inte så ofta då de bor i St Louis.


Plattan, gjuten och klar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni har det bra där uppe i norr! inte jätte långt kvar till mh:t:D ska bli så kul att få träffa er igen! Ha det gott så länge kram kram

2009-06-30 @ 00:25:46
URL: http://nosvis.se
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Ring nån gång då! :)

Du är ju omöjlig att nå...

Har du pröjsat in för lägret än? Ville planera MH-helgen lite också. KRAM

2009-06-30 @ 13:31:30
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Lisa

Hihi... äntligen har drömmen gått i uppfyllelse, jobba på macken. ;)



Kul att det går bra med bygget, hoppas att du fortsätter visa lite bilder på det - ska bli skoj att se när det är klart.



Hoppas att grabbarna mår bra också!



Kram, Lisa

2009-07-02 @ 14:06:50
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0