Slutspurt...

Nu är det slutspurt inför tentan. Känner att jag bara vill få göra bort den nu! Jag vill ha sommarlov och att mina underbara syskonbarn ska komma och hälsa på! Ok, kul att bror och P och Jakobs bror också kommer men. Det ska bli kul att få umgås med bustjejerna!


Bus i mitt rum i Lansjärv

Igår vid lunch åkte Jakob, jag och killarna ut till Ursvik för att få lite frisk luft och sol. Jag låg på en filt i solen och pluggade medan killarna strövade omkring och åt gräs, hittade leksaker och smarrigt att äta, ja inte Jakob då utan Dalton och Doc. Ibland är det härligt att plugga ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

LYCKA TILL!

2009-06-02 @ 17:19:50
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Lisa

Hoppas att det ska gå bra med tentan! Förstår att du ser fram emot finbesök, men jag tycker ni valt fel helg. Vi kommer sakna dig och Dockan på vår utomordentligt fina skojtävling. :(

2009-06-02 @ 22:13:45
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0