Blåsig, kall och städig fredag

Idag har jag varit helt ledig, hade slutseminarie igår och början ny kurs på måndag. Ska läsa juridik, ska bli spännande och roligt att läsa nåt annat än företagsekonomi. Jag började dagen med att ta tag i röran här hemma, städa städa städa. Så nu är det fint och jag är nöjd!  Doc har hållit på att dö av tristess medan jag städat! Så när skurmoppen jobbat klart åkte killar och jag till Hagaparken för varsinpromenad. Det var så kallt, blåste rakt in i själen! Doc var galen och skenade omkring med en boll eller pinne i munnen hela tiden. Härliga lilla galna hund! Dalton och jag lekte smygleken, han tyckte det var jätte kul och försökte få in några hokeytacklingar på mig men jag lyckades hoppa undan i sista sekund, tackling i magen av 30-kilo Dalton  tackar jag nej till.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag slås av hur vuxen Doc ser ut på bilden. Ingen liten gosse längre :-)

2009-03-30 @ 13:37:18
URL: http://www.mivinnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0