Busig dag

Idag har killarna och jag varit i Hagaparken för att nöta hundmöten som vanligt. Det var inte så många hundar ute idag heller men två lösmöten blev det och Doc skötte sig bra. Försökte inte springa fram. Jag vallade en ruta och körde uppletande. Doc fick tre skick som gick väldigt bra. Dalton skickade jag två gånger och han skötte sig också mycket bra. Skönt att fiaskot sist bara var en tillfällighet. Doc fick ett minipass lydnad. Doc var tokbusig hela promenaden så vi busade en massa och hade kul. En rolig promenad helt enkelt! Jag känner mig förkylningshängig ikväll. Tänkte hitta på nåt kul ikväll men jag tror jag tar det lugnt, vägrar bli sjuk igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0