Dalton visar kärlek

Min kusin har varit och hälsat på, vi har varit ut och ätit italienskt gott och shoppat, väldigt trevligt! Killarna och jag har spenderat några timmar i Hagaparken. Jag lägger ner mest tid på allmänlydnad med Doc, jag tycker att det är viktigare än att stressa med tävlingslydnadsträning, det hinner vi! Jag har hellre en hund som kan uppföra sig vid hundmöten, är följsam och kan gå i koppel, än att debutera i ettan så tidigt som möjligt. Fast jag måste säga att allmänlydnad, de bitar vi brottas med i alla fall, inte är särskilt roande. Dalton fick följa med på långpromenad i dag, får se imorrn hur bra det var egentligen. Jag hade inte tid att gå med dem isär och bara rastpromenad tror jag inte han hade uppskattat. Här är några bilder från helgen när mamma var här.


Dalton myser med mamma! (Tog bilden där mamma syns minst, tror att hon uppskattar det)


Ludde gillar Ikeapåsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0