Promenad, uppletande och spår

Idag har killarna och jag spenderat några timmar i Ursvik. Jag la spår och medan spåren låg tog vi först en promenad och sen vallade jag två uppletanderutor. Doc skötte sig mycket bra, första gången jag skickade honom i två rutor. Klockan var lite mycket så det blev inte några skick för Dalton, han fick gå på spåret istället. Jag hade lagt ett kort och kringelkrokigt spår till Dalton. Han skötte sig bra och jobbade hela spåret. Doc fick en apportstig innan spåret. Doc spårade bra, han blev lite störd när det kom en lös hund springande mot oss så vi tog en liten paus och lät dem passera.  Doc spårade lite ofokuserat men bra och det bästa var att han tog båda pinnarna och kom med dem till mig!





Lite bilder på myskissen...






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att det går framåt med Doc så att han numera kan träna lös på klubben, envis & duktig Anna har väl därmed "vunnit"? Tycker du är så duktig med "hundmötesträningen"!



Kul med lite mer bildrik blogg, det är fint att kolla på! Fina grabbar förstås, det vet du att jag tycker.



Har inte fått svar angående dag, hör av mig när det kommer!

2009-03-17 @ 22:04:11
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Malin&freja

Hurra hurra hurra! Idag är det Docs födelsedag! Grattis! Kram M&F

2009-03-18 @ 06:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0