Tråkig dag för Dalton...

Sitter och väntar på slutsignal i fotbollsmatchen så att vi alla kan gå och sova. Jag har varit på föreläsning med Eva Bodfält ikväll, hon var bra som föreläsare och sa mycket tänkvärt under kvällen. Hon pratade bland annat om följsamhet, lek och passivitet. 

Imorse gjorde Dalton illa sig i benet när han skulle säga till pricken. Han fick väldigt ont, jag blir ledsen av att se att han har ont. Ingen långpromenad vid lunch för Dalton, konstigt men det var som att han inte heller vilje följa med.

Blev ett av Sveriges, jag skulle nästan säga världens tråkigaste inlägg. Men så kan det bli ibland...


Jag längtar efter snön och skidåkning!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars Dalton! Hoppas att det bara var en kort sträckning som ger med sig snabbt. :(

2009-03-04 @ 22:49:21
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Vanessa

Hoppas att Dalton blir bra snabbt!

2009-03-05 @ 07:33:35
URL: http://www.aussiebus.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0