Vår onsdag

Choice är här idag också. Doc tycker det är superkul och Dalton är lite sotis när Doc bara busar med den nya kompisen. Igår åkte Doc och jag med Camilla och gänget till stallet och ge mat och borsta islänninen Gustur. Gustur var busig och ville inte komma in från hagen, med muta kom han tillslut. Doc skötte sig bra, vi tog en promenad  med Gustur, jag tänkte att Doc skulle vara galen men han skötte sig bra, nosade och pysslade med sitt och brydde sig inte om Gustur.

Idag har jag åkte till Ursvik med alla hundarna. Många blickar får man när man går efter gatan med tre hundar. Jag gick med alla samtidigt igen. Det går faktisk mycket bra. Doc  och Choice springer lös, de busar faktiskt inte så mycket. Ibland får Doc springfnatt och vill att Choice ska jaga. Han fick ett extremt idag. Jag satt och skrattade när han skenade runt på ängen. vi satte oss under ett träd, hundarna gick omkring och stal varandras pinnar och jag satt och solade. Jag tog några bilder, jag fick pyssla en del med inställningarna. Sist jag fotade var det mulet och nu var det skinande sol.




Choice jagar Daltons koppel






Doc på språng som vanligt!

Ikväll blir det klubben och träning med Malin!






Kommentarer
Postat av: Madde Kruus

Vilken härlig dag i solen du verkar ha haft!!

Hört någonting om stugorna ännu??

Ha det fint!//Madde

2009-03-25 @ 17:14:24
URL: http://billy.kreivis.com
Postat av: Linnéa Landin

Jättefina bilder du har på sidan! du är en duktig fotograf!

2009-03-26 @ 12:02:24
URL: http://www.linnealandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0