Besviken...

Jarmo vann inte Robinson! Jag är besviken! Visst Ellinor var en bra tjej men Jarmo, tycker jag, var helt klart den bästa överlevaren av alla deltagare.

Annars händer inte så mycket. Jag läser, läser och läser. Stiger upp tidigt och går långpromenad. I morse var vi nästan själva i Hagaparken. Sjukt skönt att slippa tänka på att hundarna är i vägen för folk som går, springer eller cyklar. Har varit en snabbis ut till Ekerö idag i det härliga vädret. Imorgon tror jag det blir plugg ute i solen, måste skaffa lite bränna!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tackar! Nervöst.. 19 st i lydnadsettan :/ Hoppas att Dalton kryar på sig.. =) Mvh Anna-lena

2009-05-31 @ 08:57:38
URL: http://varggarden.se
Postat av: Sandra

Jag tyckte också att Jarmo skulle vinna, eller eventuellt Anna. Nåja, låter som att allt är bra med er :) Vad roligt! Här är allt bara bra också. Kram

2009-05-31 @ 09:50:58
URL: http://sandrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0