Inte där bak, tack...

Då Dalton bajsade blod idag igen (tre dagar nu) ringde jag till Annica som tyckte jag skulle komma förbi med honom. Dalton var uttorkad och hade lite hög temp, inte så lätt att veta tempen, Dalton var väldigt motsträvig med att ha nånting i rumpan. Jag förstår honom fullt ut! Han fick en spruta antibiotika också den var inte heller enkel. Jag fick lite tabletter med mig hem och ett recept på antibiotika. Om det inte blir bättre till imorgon får jag åka till Annica igen så får han ligga med dropp. Annica föreslog att jag skulle ta med mig en kompis så att vi får in droppet på honom, jag förstår inte alls vad hon talar om! ;) Jag fick träffa lilla Mido också, så himla söt, så liten och så härlig! Jag blev kär! Kanske ska fråga om Annica och Kim skulle vilja ha en prickig?

TACK snälla Annica som öppnade kliniken för att hjälpa Dalton! Guld värt!



Dalton och jag i Hagaparken


Förövrigt är jag sjukt förbannad! Har fått parkeringsböter!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej men stackars Dalton!! Hoppas att han blir bättre nu snart.



Parkerar man fel kan man få böter, men visst är det retsamt. Jag har dock klarat mig än så länge, men det var nääära ögat en gång på aussieträff i hagaparken. ;)

2009-05-22 @ 19:57:58
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Sofie

Usch, stackars Dalton... Själv sitter jag nu med en hund som behandlas mot noskvalster, för säkerhets skull...

2009-05-22 @ 21:25:59
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Men Lisa, menar du verkligen det? No shit Sherlock ;)

2009-05-22 @ 23:02:39
URL: http://chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0