Skräll?

Skotträning ikväll med Sofie och Tristan. Sofie och jag var taggade över överenskommelsen om apellen i september. Vi började med att Sofie kommendera oss i ff, läggande och inkallning. Ett ord: katastrof! Jag skulle helt enkelt aldrig skrivit eller tänkt på debut för klart att det ska komma och bita en där bak! ;)

Efter träningen åkte killarna och jag till Lötsjön. Först promenerade Dalton och jag med Camilla och tjejerna runt Lötsjön. Sen sprang Camilla, jag och Doc runt Lötsjön och sen kyrkogården och kolonilotterna. Kändes som en bra sväng! Doc sprang faktiskt lös mest. Han jagade lite fåglar, fick då en avhysning av mig. För att vara säkert att det verkligen var fågeljakten som inte var tillåten testade han lite till. Jag kopplade honom vid snäva hundmöten, blev faktiskt inte så många. Skönt att kunna springa med honom lös!


Chenin förra onsdagen


Sötaste Poisan! Observera glada Chenin i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni kommer nog hinna hitta formen, det är jag övertygad om!



Choice börjar verkligen se så himla stor ut.

2009-05-28 @ 00:07:07
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Sofie

Det är ju bättre att det blir fel nu när det finns gott om tid att träna än när det börjar dra ihop sig?! Det där var bara en liten grop i vägen, du blev besviken när fokus inte var hundra under ff och så smittade det till resten. Doc är jätteduktig och du också!

2009-05-29 @ 07:35:40
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Emelie

Äsch, det är ju långt kvar till september. Ni kommer garanterat hitta formen tills dess.

2009-05-29 @ 21:15:08
URL: http://www.mivinnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0