Bilder från i helgen

I lördags träffades Malin Camilla, Lisa och jag för att spåra på "det nya stället". Gulliga Camilla och Lisa hade med sig smaskigt fika och födelsedagspresenter till Malin och mig! 

Jag är nöjd med killarnas spårinsatser, Doc tappade spåret och fick kämpa mycket men hittade rät till slut utan hjälp. Dalton fick Chenins gamla spår som han tog i en rasande fart och med mycket motivation, sötaste Dalton! Innan jag skyndade hem till Jakob sprang de flesta hundar budföring. 

I går var vi på måndagsträning. Mycket folk och hundar på klubben. Linda och Lizzy kom och tränade med oss,  trevligt att träffas men alldeles för längesen sist! Doc var lite ofokuserad till en början, Dalton var supertaggad och skällde, gnällde och flamsade omkring.


Malin och Moa


Det smarriga fikat!


Chenuskan


Chenin spårar


Dålig bild men kolla hur söt Tjabo är!


Moa


Doc vill ha godis


Choice springer budföring


Doc


Loi på budföring

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vore lagom om någon fyllde år vid varje spårträff. ;)



Kul med bilderna, Tjabo ser bara för knasig ut på sin!

2009-05-13 @ 19:09:40
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Anna-Lena Kaati Nilsson

Hej!

Vad snällt att du håller tummarna för oss. Har svårt att tro att vi hinner klart alla moment men man får ta det som en träning :)

Oj så ni tränar på.. Vilket trevligt gäng ni verkar vara! Har du tävlat nå? När kommer du upp?? HaD! Mvh Anna-Lena & Co

2009-05-14 @ 17:22:22
URL: http://varggarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0