Helgen...

Igår kväll kom tentaångesten över mig likt ett svart moln. Därav tidig morgon idag och läsa läsa läsa. Lunchpromenad med killar. Doc attackhälsade på en dam som insisterad på att få hälsa på hundarna, jag varnade henne. Dalton och Doc var jobbiga på promenaden och jag irriterad,  inte så värst trevligt med andra ord. Blir förannad på mig själv när jag låter mitt dåliga humör över plugget gå ut över killarna! Som tur är har jag min älskade bättrehälft som tog initiativ till grillning i Ursvik på eftermiddagen. Solen sken och det var alldeles underbart. Dalton stjälpte Jakob med grillen och lyckades stjäla en Choritzo säkert var jätte bra för hans mage, som precis blivit bra! Doc och jag tränade lydnad. Efter maten uppletande, båda killarna skötte sig exemplarisk och sist en budföring med Doc. Även den gick bra! Känner mig på mycket bättre humör nu!

I fredags sprang Jakob, jag och Doc i Hagaparken. Det kändes bra, kanske börjar jag komma igång lite nu, hoppas det! Efter springningen kom Camilla och Jocke över på tacomiddag och rabarberpaj. Väldigt trevligt! Chenin och Choice var med, Ludde satte respekt i Chenin. Coola lilla kissen!



På lördag tog jag en skogspromenad med killarna i regnet, tränade med Doc och borstade igenom Dalton. Sen åkte Jakob och jag in till stan och åt Falafel i Kungshallen. Riktigt smarrigt! Vi satt i Kungsträdgården och titta på förbi passerande människor och fotograferande turister innan vi åkte hem. Diskade bort från gårdagen och såg på Robinson. Heja Jarmo!



Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Jag tycker lilla Luddet var snäll mot Chenin - just därför som de kan vara vänner :) Fast det är ju också ett sätt att sätta sig i respekt, om det är så du menar...



Och jag håller med - heja Jarmo!!!

2009-05-26 @ 08:33:24
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0