Bara spring

I söndags åkte Jakob till Turkiet med sin familj. Nu kan jag inte fatta att jag VALDE att inte åka på grund av en tenta. Tror ni jag har ångrat mig?! Skulle jag missa tentan nu så kommer jag att gå och dö! Nåja,vad är en bal på slotten. Jag har suttit och läst hela veckan, har haft så tråktigt att jag stundtals varit på väg att självdö. Killarna har inte heller haft så spännande vecka, promenader och spring i tisdags och torsdags. Har inte tränat nånting med Doc i veckan, har blivit så mycket träning på sistone inför tävlingarna så jag tänke att han skulle få träningsvila i veckan. Inte för att jag tror Doc behöver det, han skulle kunna träna hur mycket och hur ofta som helst. Spingningen i tisdags gick väldigt lätt, sprang båda sjöarna. Så på torsdag satsade Camilla, Jocke och jag på Ursvik. Slingorna där är mycket backigare och tyngre. Det var 5 mycket tunga kilometer. Gick långpromenad med killar i Hagaparken idag, flera hundmöten både lös och i koppel. Doc skötte sig mycket bra vid samtliga!

Nu åter till pluggandet!

Hittade ett gäng bilder som jag fått av Malin. Finaste Dalton!






Söt bild på Dalton och liten Loi


TACK för alla gratulationer! Det värmer.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysbild när Dalton vilar på dina fötter! Och den på Dalton & Loi är så söt, tänk vad Loi var liten där. Tiden går så fort!!

2009-10-26 @ 09:53:45
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: CCC

Kan vi gå snart? Eller är han hängig fortfarande pricken?

2009-10-28 @ 11:48:58
URL: http://chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0