Bråkstakar

Igår bråkade killarna. Känns lite trist, det har fungerat så bra mellan dem så länge nu. Jag vet inte riktigt vad det var som utlöste det. De hade tuggat ben, Dalton var ovanligt vaktig men sluta efter tillsägelse. Sen såg jag att han var osäker på Doc. Doc försökte med lekinviter men det hjälpte inte. När jag såg att de höll på att ryka ihop hann jag ta tag i dem båda så det blev inte så mycket. Lite spänt vid ett tillfälle idag men jag hann vara en nagel i ögat. Får se hur det ska gå ihelgen när Jakobs familj kommer och sover hos oss, bäddar för bråk känns det som.

Igår var vi och spårade med Sofie och Tristan. Bakom Ikea i Barkarby fanns det mycket fält. Doc spår kändes väldigt bra. Fin fina starter, plockade pinnarna bra och löste vinklarna bra. Bara bra med andra ord, nöjd! Dalton fick inget spår då jag la Doc spår på ett lite otänkt ställe.  Spåret låg i en hage, lite längre bort i hagen stod det kossor. När jag släppte in Doc trodde han att vi skulle in och valla och började eye kossorna. Nu är det för längesen vi vallade!

Träning på vår fotbollsplan med grannarna idag. Vi har faktiskt kommit ganska långt med ett lugnare framförgående. Fast jag märker att Doc går igång när kopplet tar emot och bara måste dra. Budföring, Doc var lite galen och tacklade Sofie lite men satte sig snabbt i alla fall. Innan vi gick hem la vi en platsliggning. Doc låg bra, Dalton tjorvade lite innan han låg. Han är bara för söt!

Samtidigt som Jakobs dator lämnade in handduken idag fick Jakob igång min dator. Härliga valpbilder på pricken!












Kommentarer
Postat av: Malin

Fluffis!!! Han var ju gudomlig den lilla pricken!

Dalton är och kommer alltid vara gudomlig han med :)



Det är lite roligt, när jag förklarar för Moa att vi ska träffa Anna och Doc får jag ingen reaktion... Men säger jag att vi ska träffa Dalton då flyger hon upp i taket :) Tror hon saknar att munbrottas med hennes favoritkille!

2009-10-15 @ 21:01:17
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0