Onsdag

Då var tentan gjord. Känns väldigt skönt! Trots att det inte gick bra känner jag mig rätt likgiltig, bara skönt att ha gjort den nu och ha den ur världen. Efter tentan åkte killarna och jag till Akalla med Camilla och tjejerna. Doc och Choice busade som galning. Choice fortsätter att vara en lite bitch mot Doc, som tycker det är kul. När vi kom hem såg Doc ut som en levande lerhög så han fick snabbt hoppa i badkaret. Doc gillar inte alls att bada, han står blixtstilla med huvudet sänkt och ser så ynklig ut.

Idag har vi varit till Albano för HD och AD röntgen med Doc. Veterinären tyckte det såg bra ut, sköna lugnande ord. Doc blev också av med lite tandsten. Trots sin ringa ålder tycker jag att han har mycket tandsten, iaf om man jämför med Dalton som nästan inte har någonting. Inhandlade därför tandbortste och tandkräm, undra vad Doc ska tycka om det? Han hade nog hellre velat att jag gjorde några investeringar från leksakshyllan som vi kollade in när vi väntade. Doc försökte klättra och ta en pipande avlång rosa grej, vet inte vad den skulle föreställa men rolig verkade den iaf. Nu sitter jag och har lite småtråkigt, borde fara en sväng till Solna centrum och Ica maxi och handla men jag vill inte lämna Doc ensammen när han är så groggig och det känns inte heller schysst att släpa med honom heller. Väntar tills han piggnar till...


SnyggisDalton


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att ha gjort röntgen nu och att allt såg bra ut :-)

2009-10-28 @ 12:53:33
URL: http://www.mivinnas.se
Postat av: Sofie

Väntan blir väl kanske lite mindre nervös när veterinären iaf tyckte att det såg bra ut :)

Håller tummarna!



Lördag fungerar bra för mig, ser fram emot att vara ute medan det är ljust!

2009-10-29 @ 06:01:01
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Sofie

Förresten, stämmer det att du funderar på att anmäla till Österåker?

2009-10-29 @ 06:51:28
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Lisa

Håller tummarna för fint resultat på Doc!

2009-10-29 @ 19:41:16
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0