Spring

Sitter med en thékopp i handen och träningsvärk i kroppen, underbart! Anledningen till träningsvärk idag är springning med Camilla och Choice igår. Jag tror nästan att jag körde slut på Doc igår, först långpromenad på morgonen, sen springning och sist race med Choice. Han gick till och med lugnt i kopplet tillbaka till bilen, när vi kom hem busade han lite med en boll innan han stupade. Daltons kropp tycker jag ska besparas på springning så han fick promenad innan och efter springningen.

I måndags  var det måndagsklubben som vanligt men bara Sofie och jag och en tjej med en aussie från Western Ranch. Vi var ganska strukturerade och kommenderade varandra. Doc fick kommendering i linförighet och sen apport och hopp med fokus på att släppa Sofie som tog apporten vilket gick bra (men som inte gick så bra på tävlingen).

Ikväll väntar skotträning på klubben... Nu väntar plugg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0