torsdag?

Idag har killarna och jag varit och spårat med Johan och Sofie och deras killar. Dalton och Doc är så snälla och duktiga med lilla Milo, Dalton hade koll på sina fyra tassar, inga tassar på Milo. Doc råkade vid ett tillfälle skaka sin pinne så att Milo fick en liten snyting men annars var han ganska försiktig. Dalton gick Tristans gamla spår och gjorde det bra, som vanligt nuförtiden. Doc fick ett jaktspår, känner att jag åstadkommit vad jag vill med jaktspåren så nästa gång ska vi testa ett vanligt spår och se hur det går.
Annars har vi långpromenerat i Hagaparken. Måndagstränat på klubben, kändes riktigt bra. Doc fick även testa på lite agility med Malin, vilket han tyckte var superkul. I tisdags var Jakob och jag duktiga och bytte däck på bilen och städade den ordentligt både in och utvändigt. Plötsligt händer det! Igår var Sofie, Camilla och jag på skotträning, kom hem iskall och blöt efter drygt två timmar ute i regn och snö. Ikväll blir det springning med Camilla, känner mig inte alls sugen men ett måste då jag var sympatisjuk med Camilla förra veckan (läs sjukt slö!).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktiga grabbar som är snälla med plutten!

Sympatisjuk, en vecka... det är ingenting anna. Tänk jag och Linda som slappade i fem veckor. Det känns nu! ;)

2010-04-22 @ 14:34:39
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Sofie & fläckarna

Milo känner sig cool nu när han gått med de stora grabbarna ;)

2010-04-22 @ 16:52:33
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Malin

Lycka till med springturen... jag är inte avundsjuk ;)



Mera agility för Dockan! ;) Han skulle nog bli riktigt farlig och ni tränade och tävlade i det ;)

2010-04-22 @ 20:27:55
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0