Vattenflaskans under

Sitter och slötittar på Desperate housewives,  har så svårt att koncentrera mig och se på ett tv-program, kollar sbk´s tävlingskalender, kokar thé, surfar och nu bloggar.  Igår gick vi långpromenad och var på måndagsträning. Träningen gick bra, har fått backa tillbaka lite i rutanträningen, blev knäpp över tugg på apporten, snabba distinkta ställanden och fin platsliggning. När vi gick promenad efter träningen med Camilla och tjejerna stod Dalton och luktade på nånting och kröp ihop, började skakad och hade svansen mellan benen. Han kan göra så ibland när han känner en viss lukt. Jätte konstigt, vet inte alls vad det är. Första gången han har gjort så i skogen. Men han släppte det snabbt och när vi gick mot parkeringen kom Jakob och mötte oss, Dalton blev överraskad och överlycklig att se Jakob.
Ikväll har vi varit och sprungit, Jakob, Camilla och jag. Jakob pressar upp tempot och jag blev sjukt trött. Det var andra gången jag sprang med vattenflaska för att styra upp hundmöten och det gick så bra. behövde knappt använda den trots trånga möten och bolljagande hundar, duktiga prick!

Kommentarer
Postat av: Sofie & fläckarna

Japp, än så länge hel och oskyldig ;)

2010-05-01 @ 22:17:28
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Lisa

Synd om Dalton när han blir sådär rädd, vore intressant att veta vad det är för lukt han reagerar så starkt mot!

2010-05-01 @ 23:46:02
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0