När man är som sämst

Var i skogen med Pernilla och Mattias, först skotträning med Doc. Känner mig riktigt nöjd! Tack för hjälpen Pernilla och Mattias! Mutade Pernilla med vin för att hon varit första skjutare i sommar. Till spåren då, Nova var duktig som vanligt och mina killar var duktiga. Men jag var allt annat än duktig! Först tappade jag linan och Doc sprang i rasande fart halva spåret innan jag kommit ikapp. Då insisterade jag på att Doc var fel ute, blev lite irriterad över att han spårade vilt. Jag tog tillbaka honom tre gånger men han skulle bestämt åt samma håll hela tiden. Visste inte hur jag skulle göra och följde efter trots allt varpå Doc hittar slutet. Så irriterad på mig själv! Att man kan vara så dålig! Men Doc var duktig trots puckot längst bak i linan. Ska ut i blåbärsskogen idag igen, tror jag lägger spår. Idag ska jag vara duktig.




Kommentarer
Postat av: CCC

Dum matte, dum! :)

2010-08-19 @ 10:15:37
URL: http://chenin.se
Postat av: Lisa

Härligt att läsa några rader ifrån er, och SKÖNT för dig med lite semester Anna. Vi har dock saknat dig och Dockan på våra vallningsupptåg här nere. Lite tomt när inte du är med och dricker kaffe. ;)



Duktig Doc som höll fast vid sitt spår trots lite lätt störning!

2010-08-19 @ 12:43:56
URL: http://lisak.wordpress.com
Postat av: Malin

Duktiga killar du har! Du är också duktig Anna, ibland så är man ju lite klantig, I know the feeling ;)



Gud va mysigt det ser ut där på stranden, nästa gång kan du väl packa ner hundarna och mig i väskan :P

2010-08-20 @ 17:27:46
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0