Helgen

Fredagkväll firade Jakob och jag hans födelsedag, förra året bestämde vi att istället för att köpa presenter hitta på nånting roligt för pengarna istället. Så först åt i god mat till bristningsgränsen och sen popcorn (ja, lite till rymdes) och Snabba Cash, jag tyckte den var riktigt bra. Alla delar från boken var inte med men jag tyckte inte det gjorde nånting. Allt passar inte på film helt enkelt. Bra kväll med andra ord!
På lördag morgon delade Sofie och jag bil till Vällingby Bk där vi mötte Malin med Vegas, Maja med Link och Achilles och Camilla med tjejerna. Vi tränade lite av blandad kompott. Doc´s träning kan sammanfattas som katastrofalt uppletande och tandvisning. Det var trevligt att träffa nya träningskompisar och det blev ganska mycket prat. En skidåkare kommenterade till och med vårt surrande! "Står ni här och pratar fortfarande?" Haha! Mycket trevligt med andra ord!
Söndagen bestod mest utav promenader. Promenad runt Löt och Råstasjön med Camilla och Jocke och Choice. Doc och Choice busade massa och solen gjorde oss sällskap hela promenaden, härligt! Camilla fotade en massa och jag hoppas få se fina bilder! Kom hem och klippte Jakob, blev lite kort men bra. Promenerade till Hallonbergen för filmkväll och pizza med Camilla, Hebbe, Patrick och Veronica. Filmen var orginell och visade vad man verkligen kan kalla stor näsa med innebörden var en god far. Jakob och jag promenerade sen hem i mörkret utan att möta en själ. Mysigt! La mig i sängen med många promenadtimmar i benen.
Bild på söta Chenuskan för pryda bloggen idag

Kommentarer
Postat av: CCC

Ååh, när är den tagen?

2010-02-01 @ 17:50:43
URL: http://chenin.se
Postat av: Lisa

Chenin har dyrkan i blicken, känns som om hon spanar på Camilla. ;)



Låter som en trevlig helg!

2010-02-01 @ 18:33:14
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Maja, Link och Achilles

Skickar du din mailadress så kan du få all info om helgen. sista betalningsdag för att säkra din plats är den 12 feb.



//Maja

2010-02-01 @ 20:42:17
URL: http://greatwarrior.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0