Känns som att jag måste...

Bloggen känns inte så rolig längre, mer som ett måste. Helgen är nu över, fredag kväll spenderades i ett ridhus i Bålsta med Malin, Malin, Maja, Sofie och Mariah. Träningn gick ganska bra, tränade lite allt möjligt. På lördag åkte Jakob och jag till Ikea för att köpa födelsedags present till kvällens födelsedagsbarn. Åt god trerätters middag och köpte doftljus. Sen gick vi promenad med killarna på Järvafälten bakom Ikea, Dalton och Doc sprang lösa och festade på alldeles för mycket hästbajs. Doc slutar äta när jag säger till, Dalton slutar över sin döda kropp. När vi kom hem färgade jag håret med HM färg, färgen var mörkbrun men mitt hår blev rödaktigt, Jakob skrattade, jag var inte lika munter. Efter dusch började förvandlingen till Amy Winehouse, mycket eueliner och storthår. Klockan 20.30 hoppade vi in i Johan och Sofies bil och fick skjuts av Johan till Rissne där vi entrade Hollywood. Festen var väldigt trevlig men blev lite för blöt och lite för sen med tanke på söndagens styrelsemöte kl 9 på Sosu, inte den bästa uppladdningen inför första mötet som sekreterare. Efter mötet tog Sofie, Johan och jag en promenad skogspromenad, huvudet dunkade och gårdagen gjorde sig påmind så efter promenaden åkte jag hem och såg film resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Malin m. Vegas

Haha, ja smidig som ett kylskåp det är jag det! Får nog träna lite mer i min ensamhet innan, så att jag inte skämmer ut mig helt i fortsättningen=) Men det var ändå kul...Hör att det är fler som blivit "inlurade" i styrelsearbete på sin klubb..

2010-02-15 @ 19:18:14
URL: http://http://truefriend.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0