Motion

Idag har vi motionerat ordentligt. Först har vi gått i Hagaparken i 2 timmar. Fokus på hundmöten, korv i fickan och klicker i handen tog vi oss an dem. Var så besviken på hundmöten igår på promenaden, inte på Doc utan på mig. Kände att jag inte alls agerade som jag vill. Idag däremot tycker jag att både Doc och jag var på topp. :)
Ikväll har Doc och jag varit och sprungit, Doc galopperade som en galning ända till Gröna stugan, då han började trava på i ett betydligt behagligare tempo. Tillbaka vid bilen var benen riktigt stumma och jag helt slut. Dalton fick en rejäl omgång med borsten, han fäller ordentligt! Kan inte riktigt fatta vart allt hår kommer ifrån.
Finaste killen, min älskade!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktiga ni har varit!

2010-02-17 @ 08:22:34
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: åsah

å tack! jag känner att jag nästan bara klagar i bloggen nu. haha, man kanske borde vänta tills känslorna sjunkit undan lite innan man skriver...

2010-02-17 @ 12:17:03
URL: http://vazyaila.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0