Det senaste...

Längesen sist. Har inte hänt så jätte mycket, killarna har inte mått så bra så det har vilat. I måndags åkte vi till klubben, mest för att umgås då killarna inte var i form för träning. Tog en promenad med Camilla och tjejerna, mycket lugn sådan, Dalton och Doc ur form och Chenin skendräktig, trevligt! Tillbaka på klubben tränade jag lite med Choice, konstigt att träna med någon annans hund. Choice var duktig och gasad. I tisdags sprang Camilla och jag med Choice, killarna fick nöja sig med promenad runt Lötsjön, kändes dumt att pressa Doc som fortfarande inte var helt kry. I onsdags tränade Malin och jag på Stockholmsavdelningen med några från HI-gänget. Doc var lite ofokuserad men ändå ganska duktig. Igår gick vi promenad i Hagaparken med fokus på lugnt koppelgående, gick över förväntan, några fina hundmöten blev det också. På kvällen sprang Camilla och jag och denna gång också Doc. Så galet tungt att springa! Till och med värre än förra gången!
Idag ska det städas och tvättas, en sväng till Hagaparken och ikväll fredagsmys i ett ridhus med Sofie, Malin, Malin, Maja och Mariah.
Doc tar hand om sin favorit tjej
Choice är måttligt leds på Doc ständiga uppvaktning

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh gulliga bilder på Dockan och Choice!



Kan vara spännande sådär att träna med någon annan hund, jag tycker speciellt att det är kul att gå fotgående med någon annan.



Ha så trevligt på "fredagsmyset" ! ;)

2010-02-12 @ 12:15:17
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Malin

Haha vilken bra bild på choice när hon är helt söndertvättad ;)



ses ikväll!

2010-02-12 @ 14:20:07
URL: http://difloydsfiesta.com
Postat av: åsah

doc är så sjukt söt med sin lilla tunga.. hihi

2010-02-13 @ 17:11:05
URL: http://vazyaila.wordpress.com
Postat av: Mariah med Redo

Hej, Tack för sist. Tänkte bara kolla, jag tyckte jag såg några kamerablixtar när jag tränade "bakbenen upp mot väggen". Vem var det som tog bilderna, skulle gärna få låna dom =). Ha det bra!

2010-02-13 @ 19:07:44
URL: http://teamredo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0