Jan. 7, 2010

Nu är vi tillbaka i Solna, i tisdagskväll parkerade Volvon på Råsundavägen. Resan gick bra, blev inte ens trött. Jag börjar kanske bli van. Min bror hade fixat in en ljudbok på min mp3 som jag satt och lyssnade på tills batterierna tog slut i Härnösand. Killarna var ovanligt lugna, kisse var tyst hela resan. Han brukar alltid protestera lite grann efter vägen. De var nog trötta efter semestern.
På onsdag träffade killarna och jag Camilla och hennes tjejer, ett kärt återseende! Choice var tvungen att spöa Doc lite. Han tog emot det med glädje. De gillar verkligen varandra, småttingarna. Dalton och Chenin blev nog inte så glada att se varandra ;) Idag har jag varit på skolan, seminarium och tentaplugg. Innan jag åkte gick killarna och jag till Hagaparken, såg ut som när vi lämnade den, förutom några snögubbar.
Jag är ruggig tävlingssugen nu! Doc har gått bra på sistone. Men jag blir så nervös när jag ska anmäla mig att jag skjuter på det, måste bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0