Lättad!

Nu är tentan skriven. Kändes helt ok så jag hoppas att det blir min sista tenta efter fyra och ett halvt års studier. Fick stressa lite då den första frågan nästan tog två timmar att reda ut. Hann inte ens dricka kaffe! Känslan efteråt är så skön, lättnad och glädje. Det är nog inte bara jag som är glad att det är över, Doc har nog nått kulmen av tristess nu. Igår satt han och tittade på mig när jag låg i badet och försökte varva ner. Man får ju inte alls dåligt samvete. Tränade lite på promenaden idag, för lite för att göra Doc nöjd men ändå litegrann. Dalton är nöjd bara han får sin mat och göra ettan och tvåan ;)
Imorgon firas den skrivna tentan med städning och träning. Nu ska jag hoppa i sängen, klockan är väldigt mycket för en sömntuta som mig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att det är över, håller tummarna för att det gick vägen!

2010-01-14 @ 09:38:53
URL: http://aussiemonster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0