Spårx5

Idag har vi spårat. Doc fick ett jaktspår igen, idag fick han jaga Camilla. Verkligen bra för Doc, han spårar mer motiverat och med mer jävlaranamma men samtidigt tycker jag att han är noggrann. Duktig prick! Dalton fick gå Choice och Doc´s gamla spår. I Choice var han lite springig och hade lite svårt med alla stigar. I Doc´s villade han bort sig vid slutet och vi hamnade vid en stackars liten fågels sista viloplats.  Inte Daltons bästa insatser med andra ord men han tyckte det var kul och det räcker för mig. Efter att alla fyra fått sina spår, blev det uppletande för Doc och Choice. Doc gick bra, inga konstigheter. Medan Malin och gänget tog en busig promenad värmde Camilla, jag, Dalton och Chenin oss i klubbstugan. Dalton knuffade ner mig från fåtöljen för att upptäcka att det inte var så mysigt att sitta där själv. Innan vi åkte hemåt tränade vi lite lydnad Doc kändes inte lika taggad som han brukar och insisterade på att ligg betyder stå.
Nu film och ett glas vin. Imorgon träning och bio. Vill passa på och skriva Grattis till duktiga Madde och Billy som idag tagit första pris i Lkl 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0