torsdag

Igår åkte killarna och jag till klubben för promenad och träning med Camilla och tjejerna. Träffade Janne och Dino på parkeringen, Dalton kände igen dem direkt och började woua och satte igång de andra hundarna. Vi gick promenad alla tillsammans, Doc var tokjobbig. Drog i kopplet och väldigt intresserad av en löpande Chenin. Tillbaka på klubben fick Dalton vänta i bilen medan Doc och jag tränade. Skulle visa till Camilla hur trög Doc var när jag försöker träna in stegförflyttningar bakåt men då kunde han minsann. Tränade det mesta med varierad framgång. Medan Camilla gick spår med Chenin gick jag iväg med småttingarna så att de fick toka av sig lite. Doc är så himla mjäkig med Choice, hon gör vad hon vill med honom! Han vet hur man ska behandla tjejer! ;)
Idag har vi varit och promenerat i Hagaparken, Dalton och Doc  fick ett ryck och avverkade lite träd. Vet inte vad vi ska hitta på ikväll. Nu ska jag ta fram klickern och träna lite kryp.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh den där bilden på ludde är allt bra fin, han är ju så vacker kille :)

2010-01-21 @ 20:43:51
URL: http://difloydsfiesta.com
Postat av: Malin m. Vegas

söt kisse.. Maja och jag spånade lite löst på lördagen den 30/1 för lite sökträning. Hur funkar det för er?

2010-01-21 @ 22:28:25
URL: http://http://truefriend.bloggplatsen.se
Postat av: Malin&Freja

Så härligt att träna lite! men säg mig hur tränar du 'hunden' på bilden? ; ) kram

2010-01-23 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0