Ett farväl

I onsdags tog min Mormor sina sista andetag. Hon somnade in bland sina barn och jag tror att det var en lättnad för henne. Hon har levt ett långt liv och nu på slutet visat hur stark hon verkligen var. Nu kan hon och Morfar åter vara tillsammans, läsa böcker och lägga patiens. Jag tror att hon är lycklig nu. Trots att jag tror att det var det bästa för Mormor så är det jobbigt, det blir så definitivt, nu är hon borta. Hon kommer inte att sitta vid matbordet och stryka duken mellan sina fingrar längre. Ingen mer kram. Älskade Mormor.

Kommentarer
Postat av: Riitta

Kramar om

2010-03-02 @ 10:09:12
Postat av: Sofie

Kram!

2010-03-02 @ 11:06:03
URL: http://aussiemonster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0