Sol sol sol! Härliga sol!

Även idag har solen förgyllt dagen! Men börjar bli lite bortskämd av att vakna med klarblå himmel och strålande sol. Förmiddagen har jag pysslar med lite styrelsegrejer, lyckades ju bli "inlurad" som sekreterare på Sosu bk. Längtade tillbaka till tiden då man fyllde i blanketter istället för vilseletande på internet. Hittade inte.
Killarna och jag har varit och promenerat i Hagaparken (som vanligt), längre tur än jag tänkt men vädret var bara så härligt. Doc var så vild och galen, det är verkligen underhållande att se honom skena runt. Dalton ät verkligen i en leta mat period, han letar mat hela tiden. Han är tjurigast också, stod och tittade på mig med ond blick och vägrade gå framåt när jag inte lät honom gå tillbaka och äta en servett. Sötaste tjurskallen!
Doc är busig och Dalton letar mat, allt som vanligt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0