Vart är du?

Bytte Hagaparken mot Ursvik idag. Konstigt nog åt inte Dalton så mycket hästbajs, han var till och med resonlig på den punkten! Tränade ett kort lydnadspass med Doc. Inte det bästa, ostrukturerat och oplanerat blir inte bra. Vi stökade mest, Doc tacklade omkull mig två gånger. Har köpt två nya leksaker som invigdes idag, en repboll och en avlång kampälg. Kampälgen var det roligaste Doc sett på länge, han var helt galen. Så roligt hade vi i alla fall. Väl hemma på gatan när jag skulle ta ut killarna hittar jag inte min telefon. Letade igen bilen och ryggsäcken, ingen telefon. Åkte tillbaka till klubben är den låg snällt och väntade på parkeringen. Ikväll väntar springning, tror Doc är redo för springning nu. Vill egentligen inte springa med honom, han håller ett så jäkla högt tempo. Alldeles för högt tempo för en otränad matte!

Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Jodå, fina bilder på Dalton på förstasidan!

2010-03-12 @ 08:35:54
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Anna

Men varför ser inte jag?!

2010-03-12 @ 10:08:43
URL: http://www.dalton-doc.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0