fyra

I skrivandets stund ligger Chenin och Choice vid mina fötter. Killarna och jag har hämtat dem från dagis efter jobbet. Åkte till klubben direkt för promenader och träning. Gick först med Chenin som var lugn som en filbunke och drog inte en gång i kopplet. Tog sen ut resten, Doc och Choice har sprungit och busat. Doc är nu snabbare än Choice och det retar gallfeber på henne. Tränade lite med Choice och Doc innan vi åkte hem. Har förövrigt jobbat min första vecka nu (ledig resten av veckan, lyx!) och det känns superbra, dagarna går fort för det är himla kul. Kollegorna är dessutom mycket trevliga, jag trivs som fisken i vattnet!
I veckan har vi hunnit träna och springa. Måndagsträningen gick bra, tränade lite tävlingsmässiga ingångar på plan och kedjade lite moment. Tisdagens springning gick tungt, Doc hade eld i baken. I helgen har vi spåret både lördag och söndag. Dalton spårade bra båda dagarna, på söndag imponerade han med sin spårkondition. Doc´s facit blev två riktigt bra spår och ett fjesigt. Jag lyckades gå vilse i lördags, inte så kul men Sofie och Dalton hittade mig till sist. Vet inte ur jag lyckas gå vilse hela tiden.
Nu ser jag framemot en långhelg, har inte så mycket planer ännu men jag hoppas på hundträning i många olika former, springning och lite shopping!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt med tjejbesök!

2010-05-13 @ 22:55:12
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: Lisa

Jag ska vidarebefodra grattis till mamma, som fyller ;)

2010-05-14 @ 11:45:36
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0