Medan det blir rent...

Medan tvättmaskinen jobbar räknar jag ner minuterna tills jag måste springa ner till tvättstugan igen. Hittills har det varit en bra dag, på morgonrundan ringde verkstaden, vår älskade bil var nu friskförklarad. Jippi! Köpte frukost till killarna (ingen lyxfrukost bara vanlig runda kulor) innan vi promenerade till verkstaden och hämtade bilen. Åkte direkt till klubben för skogspromenad. Underbart väder! Killarna sprang längs Igelbäcken, badade, fick tokryck, grävde, blev leriga och badade. Mysigt! Dalton simmade massa och fick söta tokryck, det finns ingen som är så söt som honom, mitt hjärta smälter. Efter promenaden tränade Doc och jag lite, mest fokus på frittfölj. Dalton låg och solade medan vi tränade, nästintill helt tyst!
Igår var vi och tränade hos Malin. Trasig bil =buss. Trångt på bussen, hundrädda fick lite terapi, killarna skötte sig bra. Dalton kan bli lite stressad men var hur lugn som helst. Doc blir aldrig stressad. Träningen gick bra, Malin kommenderade läggande, inkallning och ställande, enligt Malin såg det bra ut. Dalton satt och gapade hela kvällen, mitt hjärta smälte inte så mycket då.
Ikväll är det styrelsemöte igen, ska försöka hinna träna lite innan.

Kommentarer
Postat av: Sanna och Misty

Hej!känns bra att vara tillbaks i bloggvärlden! nu kommer vi lite närmare er så visst måste vi passa på att ses lite... tar ju bara 2 timmar till varanndra med motorväg hela vägen! kan väll kika på hur det ser ut i sommar om vi lyckas ha någon helg över som passar för träning eller ka´nske skulle vi mötas upp på någon tävling???:) Mysiga bilder från vallningen!

2010-05-08 @ 23:12:47
URL: http://nosvis.se
Postat av: Maja, Link och Achilles

Spännande, vilka tävlingar väntar? Kanske en appell snart?

2010-05-12 @ 08:23:21
URL: http://greatwarrior.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0