9-5 och lite till

Den sista tiden har det mesta handlat om jobb, att pussla ihop det med killarna för att få så många övertidstimmar som möjligt. Men nu är det lugnt, revisorerna har granskat och allt är klart. Känns otroligt skönt, även om jag gillar när det är högt arbetstempo och mycket jobb så blir man trött och allt annat blir åsidosatt, J, städ, tvätt och  killarna. I onsdags när allt var klart flydde jag kontoret och åkte hem för att träna med killarna på en solig fotbollsplan. Sofie och jag var först på plats och tog en promenad.  Våren är ett faktum nu. En stor solig fotbollsplan som vi delade med en pappa och son som spelade fotboll, livet är bra härligt ibland! Dalton strosade omkring medan jag tränade med Doc, eller rättare sagt han gick bredvid och tiggde godis och protest skällde när han inte fick nåt. Precis när jag var klar kom Malin och Maria, killarna och jag parkerade i solen och mös. Dalton fick ett busil och jag jagade honom. Han älskar att bli jagad och skenade omkring och morrade. Mitt hjärta blir verkligen varmt när han är lycklig!
Mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är något speciellt med de "förstfödda" :)

2011-04-09 @ 21:11:40
URL: http://aussiemonster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0