En dag i solens sällskap

Idag har vi varit och vallat i Oxelösund. Soligt och fint väder om än lite blåsigt. Gunnar och Marianne hade byggt ny större fålla på nytt ställe, riktigt fint! Det var riktigt kul att valla men jag kände mig opedagogisk och dålig, var för hård med Doc och gjorde det inte lätt för honom. Vi hamnar i en ond cirkel, när jag blir arg klistrar Doc på mig och jag blir ännu mer frustrerad. Flaneringarna kändes ganska bra men vi måste börja jobba på baksidan också. När jag lät Doc valla precis som han ville gick han riktigt fint faktiskt. Nåt som jag är väldigt nöjd över är hur Doc beter sig utanför hagen. Han lyssnar och jag kan ha honom lös hela tiden. Dalton var med men låg i bilen med ett smarrigt ben. Skönt med Dalton för han är faktiskt nöjd med det. Efter vi varit på promenad hade han bråttom in i bilen till sitt ben igen. Nu ska jag återigen springa ner i tvättstugan.
Sofie och Milo
Doc suktar efter höglöpande Choice
Camilla och Choice hånglar
Marita och Tipi
Marianne och Mikes mini me
Marianne och Race
Doc
Vad i!?
Sofie och Milo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga bilder Anna!! Kul med lite vallning!!

2011-04-09 @ 23:24:43
URL: http://lisak.wordpress.com
Postat av: Malin

Ses imorrn :D

2011-04-10 @ 01:19:00
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0