Semester

På väg mot äventyr. Snart ska jag åka till Sanna och Doc´s syster Misty i Örebro för att mellanlanda innan  kennelläger i Vårgårda med Kreivi´s och MiVinnas kennel. Detta år är det lydnad som är temat (perfekt!) och Mona Kjernholm ska vara vår instruktör under tre dagar. Ska bli så roligt att träffa alla och gå kurs. Jag känner att vi behöver  hjälp med lydnaden för att gå vidare.

 

Efter kennellägret har jag två veckor semester så då ska jag åka hemåt, endast 132mil från Vårgårda till Lansjärv. Jag tror nog att Sanna får köra till Örebro sen J Planen är att Sanna och jag ska tälta. Just nu öser regnet ner och åskan dundrar utanför. Mysigt att sitta inomhus och lyssna på mullret men mindre mysigt att sova i tält då. Kameran är packad och jag ska försöka ta så mycket kort jag bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0