Utgång och vallning

En väldigt bra men ändå ganska tuff helg har varit och farit. I lördags träffades Camilla och jag vid Råsta för att promenera, träna lydnad och springa. Träningen gick bra, vi duttade mest i småsaker och diskuterade hur man ska gå i stegförflyttningarna. Sen lämnades gamlingarna i bilen och vi andra tog en springrunda som visade sig bli våldsam, jag slogs med Doc och Camilla med en okänd golden hane. Dock vid olika tillfällen. Det var jätte varmt, jobbigt och jag fick ont i magen, inte så trevlig med andra ord.

Sen på kvällen kom Lisa och Camilla över för lite mat och vin. Vi åkte in till stan och dansade och  drack shots på Patricia. Kvällen avslutades med mat på Max innan Lisa och jag gick och la oss kl 06.00. Jag vaknade förvånansvärt pigg. Lisa åkte hem för att vila (?).

Glad och törstig på Patricia

 

Killarna och jag gick till Hagaparken, promenerade och satt och läste en bok. Vi begav oss hemåt och hämtade sen upp Camilla för att åka till Oxelösund och valla i kvällssolen. Både Choice och Doc gick riktigt bra så det var kul. Vi vallade i fålla, fikade rester av gårdagens blåbärspaj och vallade på stort. Vi avslutade med en promenad med bara Dalton och Chenin och helt otroligt så lugnt och skönt det var, som gamla goda tiderna innan småttingarna kom in i bilden och allt blev hysterisk.

 

Doc vill också

Choice föser

Choice kan ligg

Doc föser

Jag krånglar mig ur fårflocken


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för soffplatsen & maten Anna! Kul att vallningen gick så bra för er :)

2011-08-04 @ 01:16:12
URL: http://lisak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0