Dagens

Sudddig bild på promenadsällskapet.
Vaknade av ett smatter mot rutan, regnet vräkte ner. Åkte till Lövgatan och hämtade upp Choice och styrde sedan mot Bogesundlandet. Ett stopp på Shell för morgonkaffe som jag drack i bilen medan jag drog mig för att gå ut. Hundarna var lyckliga över att komma ut i skogen. Förvånansvärt var det Dalton och Choice som var vildungarna. Doc är lite hårthållen av sin flickvän. Mysigt med tre hundar som springer tillsammans och är glada och busiga. Balsam för själen. Som vanligt gick jag lite vilse men hittade tillbaka till bilen till slut. Trots det motiga vädret åkte jag till Danderyd Täby BK. Ställde ut en ruta med externbelöning innan jag tog ut Doc. Vi tränade hopp-apport och gjorde några rutan skick. Doc var duktig och engegerad medan jag frös och var genomblöt.
Jag åkte hem och bytte om till torra kläder och åkte sedan till Camilla och Hebbe som höll på att flytta. Bytte ut Dalton mot Chenin och tog en Solna promenad med aussietrion. Choice ville egentligen hellre stanna hemma med Camilla men fick lov att följa med. Chenin slickade kiss tillsammans med Doc och åt fyra äppelskrutt. Mysig promenad med duktiga trion. Doc gillar att gå promenad med C-tjejerna liksom jag. Åt mat och spanade in Camilla och Hebbes nya lägenhet som är jättefin. Bra planlösning, bra läge, fräsch och ny. Där kommer de att stormtrivas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bästa hundpromeneraren Anna!!

2011-12-19 @ 12:53:32
URL: http://lisak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0