Så var Julen över, mycket trevligheter och...

Så var Julen över, mycket trevligheter och lite mindre trevliga händelser. Vi har varit ute mycket i snön då det varit väldigt härligt väder. Doc kan inte få nog av uteaktiviteter han vill vara ute hela tiden. På juldagskvällen lyckades jag pricka norrbottens största ren på väg till Överkalix. Det var väldigt obehagligt men gick bra för min bror och mig. Min turkosa pärla däremot tog mycket stryk och försäkringsbolaget löser in den. Renen dog på fläcken. Imorgon ska jag och köpa en ny bil, mycket pengar är det men jag måste ha en bil. Jakob och jag är nu på väg till Haparanda där vi ska checka in på spahotell. Förhoppningsvis god mat och trevligt spa.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars renen, och synd att bilen inte gick att rädda. Men skönt att ni klarade er oskadda!!! Hoppas att du hittar en bra bil!!

2011-12-28 @ 21:19:02
URL: http://lisak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0