Hemlängtan

Äntligen landat i soffan efter en ganska tuff jobbvecka. Känner nöjd över att jag tog tag i disken, städningen och slagit in julklappar innan jag hamnade här. Moa och Maja hade några fler julklappar än jag trodde, men det är de värda finaste tjejerna, saknar dem. Jag längtar hem nu. Saknar Jakob, familjen, släkten, snön, långa skogspromenader, skidåkning och lugnet som finns hemma hos mamma och pappa. Det är bara hemma hos mamma och pappa jag kan sitta med en kopp kaffe och bara vara utan att känna att jag måste göra en massa saker. Hösten och vinern har varit ganska tuff så det känns som att julledighet är välbehövligt.
Längtar
I veckan har vi tränat fyra pass lydnad. Vi tränar på med treans moment. Allt känns bra förutom fjärren som vi kanske är tävlingsklara med 2015 som det känns nu. Tränat mycket stadga i stå som också gör att skiftena blir bättre. Bara nöta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0