Inte alltid som man tänkt sig

I helgen har vi varit till Lerkulan för vallkurs för Peter Nilsson. Doc och jag började med ett dåligt pass på stor yta. Kände mig besviken, hade gjort upp en plan men det funkade inte alls. Doc var för vild. Vi fortsatte dagen inne i fårhuset. Doc och jag fortsatte jobba på flankeringar och press. Känner mig riktigt nöjd med dagen (förutom att jag försov mig precis som förra gången)! Det var så kul att se alla hundar som utvecklades mycket under dagen. Vi hann med många pass under dagen så vi var rätt så trötta Sofie, jag och våra prickar när vi åkte hem i bilen som förövrigt luktar som ett fårhus nu.
Choice och Doc på första parkett.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0