När jag kommer hem



Veckan börjar lite mot sitt slut igen. I måndags var jag och tränade med Camilla vid henne. Kedjade trean, delat på två kedjor. Rutan strulade och fjärren var inte så bra. Men det fanns många fina saker också. Lyckades misshandla Dalton då jag trasslade in mig i hans koppel och föll handlöst över honom och drog med honom i fallet. Usch så dåligt det kändes i hjärtat! I tisdags var springning planerad men förkylning satte stopp för det. Gick istället en promenad med Sofie. Vi träffade Peter Magnusson (komikern), vi båda hade jeans och han spanade in oss (eller hundarna men vi väljer att tro det först nämnda).

Fining




Natten till onsdagen kändes allt annat än bra. Ont i öronen och huvudvärk gjorde det svårt att sova och de vakna timmarna blev för många för att orka jobba. Sov länge och gick sen långsam promenad med killarna. Vilade mest hela dagen. Åkte till klubben för skotträning. Platsliggning och budföring. Doc var duktig och jag modig som tvingades leka med en malle. Träningstävlade efter skotten. Denna gång körde vi trean. FF, inkallning, rutan och fjärr. Det kändes väldigt bra men Doc vill inte ligga när det är blött och lerigt. Lite töntig är han allt.

Ikväll har vi varit och tränat med Camilla vid henne. Gick promenad vid Lötsjön med killar först. Sen började jag med att kedja lägre. Det kändes riktigt bra men krypet strulade lite. Imorgon tar killarna och jag tåget hemåt ska bli skönt med en helg i Lansjärv med nära och kära.


En bäver eller Dalton?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0