Onsdagsmys - Vesuvio, vin och vaccin

I onsdags hade Sofie och jag bestämt myskväll med lite sadistiskt inslag. Då jag i slutet av februari ska till Thailand måste man tydligen ta en massa sprutor till mig skräck. Om det finns nåt som jag verkligen inte gillar är det sprutor. Jag förstår i mitt förstånd att det inte är något farligt och att andelen som överlever är stor men det är inte alls kul. Jag har så länge jag kan minnas svimmat eller börjat må illa av sprutor. Jag har varit nervös och nojjat över det länge. Det gick ändå ganska bra. Lite hyperventilering och skräck men jag svimmade inte. Nästa spruta blir om en månad och jag känner mig faktiskt lite taggad att visa den där nålen vad jag går för. Säger jag nu i alla fall.  Doc tyckte det var jobbig att jag blev konstig och var klängig. Dalton låg på soffan och sov i godan ro. Mina killar i ett nötskal.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Så stolt över dig :)

2012-01-19 @ 21:05:32
URL: http://aussiemonster.wordpress.com
Postat av: Malin

Det är bra Anna! Nästa gång så tänk " be the nål" ;)

2012-01-19 @ 21:25:57
URL: http://difloydsfiesta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0