Sitter på verkstaden och väntar på Asa som...

whatsapp images_ (MMS)

Sitter på verkstaden och väntar på Asa som blev lite krasslig i tisdags. Inte ett dugg roligt att hon redan strular, jag hoppas det dröjer till nästa gång. Skönt i alla fall att bilfirman står för kostnaden. Inte många timmar jobbade idag därför och det känns rätt skönt. Mitt huvud är tungt och jag är trött. Killar lever och mår väl även om det nog är lite ledsna att mamma åkte hem i måndags. Vi har inte tränat mycket de sista dagarna. Vi har däremot varit ute mycket och promenerar mycket. Dalton hänger med riktigt bra fortfarande och det är längesedan han varit halt. Vilket känns toppen. Doc är just nu lätt översexuell och går mig lite på nerverna. Lös går det bra men i koppel det en världans hets mellan kissfläckarna. Förmodligen löper någon av tikarna i vårt hus för såhär har Doc inte varit tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0