Flyttfix

I onsdags kom Jakob, killarna blev överlyckliga och jag förstås. På kvällen åkte vi till klubben, Jakob och jag tog en promenad med Lillan medan Camilla och Choice skottränade. Det gick bra, Lillan var snäll. Hon sov först men vaknade sen och låg och tittade i vagnen. Söt som socker är hon!


Lillan med stor mössa



Dalton på morgonpromenaden idag. Söta farbrorn

Hittade ett äpple. Det blir några stycken varje dag.



Doc hittade två bollar i flyttstöket som han lekte med hela eftermiddagen.



Mamma och pappa kom igår med en lastbil som ska fyllas. Killarna blev helt överlyckliga och galna.Idag har de haft fullt upp med att hålla reda på alla och se till att inte bli kvarglömda. 

Jakob och jag tog kvällspromenad runt Råsta, en härlig försommar kväll! Vi gick förbi Camilla och Hebbe. Jag pussade på Lillan som spydde på mig och sen somnade. 

Nu ett glas vin och soffhäng framför tvn. Imorgon ska alla möbler bäras ut. Det kommer att bli väldigt tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0